Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

06.01.10


Αλλη μια μερα περασε..διχως εσενα!!
Αλλη μια φορα κα9ομαι και γραφω..Ναι γραφω για σενα..ακομα μια φορα..!!

Γραφω οχι για να με λυπη9εις..απλα στο χαρτι και γενικα με το γραψιμο 3εσπαω...
Πως το λενε; Εκφραζω τα συναισ9ηματα μου... Τα συναισ9ηματα που δεν 9α
βλαψουν ποτε κανεναν...τα συναισ9ηματα που δεν 9α καταλαβεις ποτε..οσες φορες κι
αν σου πω πως σ'αγαπαω..

Ειμαι δειλη,δεν εχω το κουραγιο να σε κοιτα3ω μες στα ματια και να παραδεχτω τα λα9η μου! Δεν ντρεπομαι..φοβαμαι..φοβαμαι την απορριψη σου που 9α δεχτω για ακομα
μια φορα..και μαλιστα απο κοντα.

Να σου πω ενα μυστικο; Φοβαμαι. Τα βραδια που μενω μονη μου φοβαμαι. Ολη αυτη
την σιωπη που ε3απλωνεται στο δωματιο. Ειναι τοσο αποκρουστικη τοσο ανηποφορη..
Καποτε αυτη την σιωπη εσπαγε ο ηχος του μηνυματος σου..Που 9α μου ελεγς οτι μ αγαπας..ή κανεναν καλο λογο..ή ακομα οτι δεν με αγαπας..οτι ποτε δεν με αγαπησες. Μπορει να μην τα εννοουσες..αλλα παντα σου αρεσε να με μειωνεις..να με "χτυπας" με κα9ε προσβολη...Κι ομως ημουν και ησουν εκει. Ποτε δεν με αφηνες τελειως μονη..οχι οτι δεν το εκανες αυτο.Το 9υμασαι αγγελε μου;
Κι ομως μου υποσχε9ηκες. Οτι και να συμβει ποτε 3ανα μονη σου, παντα μαζι. Και τωρα..παλι μονη μου ειμαι..φοβαμαι..τρεμω..ποναω..κι εσυ; Εσυ που9ενα!!

Ειλικρινα, εχω σταματησει να ελπιζω στον γυρισμο σου.Ειναι οτοσο ασκοπος. Μαζι μου δεν ησουν χαρουμενος, ευτυχισμενος...πονουσες. Και πανω απο ολα ΠΛΗΓΩΘΗΚΕΣ!!! Τωρα εισαι με εκεινη..σχεδον 3 δβομαδες..ειδες ποσο γρηγορα περναει ο καιρος; Σαν νερο τρεχει..
Κι εγω εδω..πιστη στον λογο μου..Βραχος να δεχτω κα9ε καινουρια σου προσβολη. Δικη σου ή εκεινης..Να βλεπω το πμ σου στο μσν και εκει που ελεγες καποτε για μενα..τωρα να λες για εκεινη. Και 3ερεις κατι; Ακομα και με τα δακρυα να πεφτουν σαν ποταμι πανω στο χλωμο προσωπο μου...χαμογελαω!! Γιατι δειχνεις να εισαι καλα.Συνεχιζεις την ομορφη ζωουλα σου..Και αυτο απαλυνει τον πονο..Δεν 3ερεις..δεν μπορεις να φανταστεις ποσο σημαντικος μου εισαι!! Και ακομα και τωρα..9ελω να εισαι καλα. Ας μου γυρισει ολος ο κοσμος την πλατη..εμενα δεν με νοιαζει..ας κα9ομαι εστω και απεναντι σου..εστω σαν απλος 9εατης στην σκηνη σου..ειναι η παρασταση σου..δεν μπορω να επεμβω..να αλλα3ω κατι. Το μονο που 9ελω ειναι να σε προσεχω..να μην μου πα9εις τιποτα κακο..αγγελε μου για σενα και μονο ειμαι εδω. Εμενα ισως να μην μου α3ιζει αυτο το 9ειο δωρο που ονομαζεται ζωη..αλλα για σενα 9α εδινα τα παντα.Δεν 9α αφηνα κανεναν να στο χαλασει..να σε πληγωσει..οχι παλι. Οχι αυτη την φορα...!!! 9α πουλαγα ζωη, ψυχη και σωμα για να εισαι καλα και ευτυχισμενος. Και οσο για μενα; Εγω εδω κολλημενη στον πατο...κρυμμενη πισω στα παρασκηνια.. Να κα9ομαι και να βλεπω την παρασταση με αλλους πρωταγωνιστες. Και να ελπιζω σε ενα αισιο τελος. 9ελω να λυτρω9ω..μα δεν μπορω..ολοι οι δρομοι οδηγουν σε ενα αδιε3οδο. Για αυτο σου λεω φοβαμαι!!! Φοβαμαι πολυ...

Πρεπει να σεβαστω την αποφαση σου..δεν 9ες να με 3ερεις..οτι 9ες να 3εχασεις..Ειλικρινα 9ελω να την σεβαστω αλλα ενα συναισ9ημα πανω απο μενα δεν με αφηνει..και ετσι ασχολουμαι μαζι σου, μιλαω για σενα..παρατηρω τις κινησεις σου..
Δεν 3ερω τι με ω9ει σε κατι τετοιο..ισως ειναι εγωϊσμος πως λεει και η Τζια αλλα φοβαμαι οτι αυτο ειναι ερωτας, αγαπη. Δεν επρεπε να συνεχισουμε μωρο μου..δεν επρεπε..Δικο μου λα9ος..

Σ'αγαπαω! Το νιω9ω και εχω την αναγκη να βγω να το φωνα3ω..κι ομως οποιος κι αν ακουσει την ιστορια μας 9α με βρισει..αυτο μου α3ιζει!!! Και επειτα ας το φωνα3ω..ποιος 9α το ακουσει; 9α χα9ει μεσα στην βουη του δρομου..οπως χα9ηκες κι εσυ..


Φοβαμαι ζωη μου, το 3ερω..δεν 9α καταφερω να σε 3επερασω..ολη μου την ζωη 9α την περασω με τις αναμνησεις σου..δεν 9α το αντε3ω..9ελει δυναμη, 9εληση , κουραγιο μα δεν δια9ετω τιποτα απο ολα αυτα. Αυτα τα ειχα μονο οταν ημουν μαζι σου..μα μου τα πηρες πισω..

Βγαινω ε3ω προσπα9ω να διασκεδασω αλλα ειμαι τοσο ψευτικη..Προτιμω να με κρινουν για την χαζοχαρουμενη σταση μου παρα να με λυπουνται..

Προσπα9ω να σε 3εχασω, μα παλι ολο και κατι 9α σε 9υμησει..9α φερει την εικονα σου στο μυαλο μου . Ολο και καποιο μηνυμα σου 9α 9υμη9ω..και 9α γινω χαλια; Γιατι εισαι τοσο εγωϊστης;
Το 3ερω οτι εγω φταιω..αλλα δεν με αφηνεις να σου ε3ηγησω..και εδω εμφανιζεται ενα κομματι του εαυτου μου. Ο πονος, ο 9υμος, η οργη, η αδικια, η απαιτηση του να με ακουσεις.. αλλα δεν το κανεις αυτο.κι εχεις δικιο δεν το α3ιζω...

Κουραστηκα να ελπιζω, να περιμενω και στο τελος τιποτα. Εχεις φυγει..πετας σε αλλο ουρανο..

Σ'αγαπαω..και για αυτο σε αφηνω...δεν σου α3ιζω..και 3ερω οτι ποτε δεν 9α ερ9εις να με ακουσεις..ποτε δεν 9α δεις οτι γραφω..γιατι δεν σε ενδιαφερουν...Μονο να 3ερεις κατι..
κα9ε βραδυ κλαιω για σενα..σπαραζω για το τιποτα.
Πες της να σε αγαπαει πιο πολυ και απο κεινη την ιδια. Μονο αγαπη σου α3ιζει εσενα..!!!
Μονο αγαπη ζωη μου
http://http://www.youtube.com/watch?v=mVq-MU7ojVY

Αυτο το τραγουδι εχει γινει απο τα αγαπημενα μου. Το ακουγα οσες φορες με εκανες να στεναχωριεμαι..σε 9ελω..αλλα ποτε δεν 9α σε εχω...





Αντιο,nanuki

1 σχόλιο: