Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Ειμαι εδω...ναιιι ακομα μια φορα..
ακομα ενα σαββατοβραδο να σκεφτομαι την μορφη σου, τα λογια σου...τα ματια σου!
Αυτα τα ματια...τι λαμπερα που ηταν; 9υμασαι αγγελουδι μου;
Δεν 9α κατσω να κλαφτω παλι..οχι αποψε..
Σημερα δεν εχω την δυναμη ή την δια9εση να παραπονε9ω γιατι
δεν με αγαπας...

Σημερα βγηκα, χαμογελασα..γυρισα πισω και ειμαι ακομα καλα... =)
μπορω να γελαω..ή εστω να χαμογελω.

Καταλαβα ποσο σημαντικος εισαι για μενα..οχι ενα καπριτσιο
της στιγμης..Καταλαβα οτι τελικα ναι..οσα σου ελεγα...
οσα σ αγαπαω και αν ακουσες απο μενα ηταν και ειναι αλη9ινα..

Εχεις πληγω9ει μωρουλι μου..για αυτο εισαι ετσι απομακρος..
κλεισμενος στον εαυτο σου. 3ες ποσο σε 9ελω στην αγκαλιτσα μου;
Να σε παρω αγκαλιτσα ψυχη μου..για να μην μου στεναχωριεσαι...

Σημερα καταλαβα οτι το μονο που 9ελω ειναι να εισαι καλα
με οποια και να εισαι..
Αν χρειαστει 9α φυγω απο κοντα σου
9α φυγω μακρια για να μην πονας αγγελουδι μου...
Δεν με πειραζει να ποναω εγω =)
Αλη9εια...

Ωρες ωρες παραπονιεμαι εεε αν9ρωπος ειμαι και εγω και λυγιζω
9ελω να φωνα3ω οτι σ αγαπαω αλλα δεν 9α με ακουσεις..
και αν με ακουσεις δεν 9α με πιστεψεις...
κι ομως σ'αγαπαω
απο τα βα9η της ψυχης σου ματακια μου ομορφα.

3ερεις κατι;
Εγινα πιο δυνατη!! Αλη9εια..τωρα νιω9ω πιο
δυνατη..

Σ'ευχαριστω για ολα...
να 3ερεις οτι 9α ειμαι εδω ΠΑΝΤΑ
ακομα και αν εσυ δεν με βλεπεις..
καλη τυχη ψυχουλα μου..
καληνυχτα..
9α τα 3αναπουμε καποια στιγμη...
ισως απο κοντα..
ισως μεσα σε ενα ονειρο
γιατι ονειρο ηταν και αυτο που ζησαμε...
σ'αγαπαω να προσεχεις τον εαυτο σου καρδουλα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου