Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

[i]Απλα..ποτε δεν με αγαπησες...[/i]

Βαρε9ηκα πια...
Ναι, χ9ες ελεγα οτι σ'αγαπουσα.
Αλλα τωρα οχι...δεν 3ερω τι ακριβως νιω9ω...ειναι πολυ περιεργο
το παραμυ9ακι μας.

3εκινησαμε στις 14.12.08..
Ολα ηταν τοσο ομορφα...ειχα αρχισει να σε ερωτευομαι...
ησουν τελειως διαφορετικος απο οτι εισαι...
αλη9εια..Ησουν περιεργος τυπακος..που ελκεις τους αλλους με
τον μυστηριωδη χαρακτηρα σου...
Οχι, δεν κλαιω..Δεν 9α 3ανακλαψω για σενα...
Βαρε9ηκα..οχι, οχι να σε αγαπαω ματακια μου..αλλα το να με πληγωνεις.
Κουραστηκα πως το λενε;
Πριν ενα χρονο ηρ9ες και με βοη9ισες..
Μου ανοι3ες τα φτερα που ειχα φυλακισμενα μεσα στην ψυχη μου..
Με βοη9ησες να πετα3ω..
να πετα3ω μαζι σου...σε εναν κοσμο που δεν 9α υπηρχαν οι καβγαδες..
οι φωνες, οι οργες και ο πονος. Ετσι..αυτο μου ειχες υποσχε9ει 9υμασαι;
Δεν 3ερω αν 9υμασαι και τιποτα..ή τα εχεις ισοπεδωσει ολα μεσα
στον καινουριο σου "ψευτικο" εαυτο.
Αρχισαμε καπως περιεργα...εγω απομακρη και στον μουντο γκριζο κοσμο μου
κι εσυ προσπα9ουσες να με κανεις να ανοιχτω. Το ιδιο και εγω =)
Μου μιλαγες για ωρες για διαφορα πραγματα..προσπα9ουσες να με ανακαλυψεις
περασε λιγο ο καιρος..[ 2,5 βδομαδες να'ταν ] και πηρα πρεφα οτι εσυ, δεν
ησουν σαν τους αλλους! Πηρα πρεφα οτι πρεπει να ειχα αρχισει να σε ερωτευομαι
αν και ημασταν μαζι...κα9ε φορα ανυπομονουσα..μετραγα τις ωρες για το ποτε 9α
τελειωσει το μα9ημα για να μιλησουμε..=) Αρχισα να νιω9ω πεταλουδες..να ειμαι
στον κοσμο μου και παλι..αλλα αυτη την φορα οχι μονη..αλλα μαζι σου!
Σου ειπα οτι "σ'αγαπαω" και εσυ αυτο που μου ειπες ηταν "καλα ρε ποτε προλαβες"
δεν το εμα9ες ποτε..αλλα με πληγωσε καπως αυτο.Πρωτη φορα ελεγα σε καποιον σ'αγαπαω
και αυτος με απαρνιοταν!! Λυπηρο ετσι;
Παρολα αυτα..συνεχισαμε..

1η Ιανουαριου
Ησουν ο πρωτος που μου ειπε χρονια πολλα..και οτι μ αγαπαει..
Τοτε ναι...!!! Ημουν πραγματικα ευτυχισμενη..
Σε αγαπουσα Μ. μου σε αγαπουσα και μαλιστα πολυ...
ο πρωτος μας καβγας εγινε εκεινη την νυχτα..9υμασαι;
εγω σου ειχα ανοιχτει για ενα 9εμα και εσυ μου "εκανες πλακα"
κι ομως εγω παλι εκει πιστη στον λογο μου...αν και με ειχες 3αναπληγωσει...
δεν χωρισαμε..εκλαιγες..το 9υμασαι μωρο μου; εκλαιγες και με παρακαλουσες να
ειμαστε μαζι.. Σε δεχτηκα πισω..δεν μπορουσα αλλωστε να ζησω χωρις εσενα!
Βλεπεις, ησουν το παν..ο φυλακας αγγελος μου..

Δεν 3ερω γιατι και πως η μοιρα μας 9ελησε μαζι..αλλα ημουν πραγματικα πολυ
ευτυχισμενη..περα απο τα μικρα καβγαδακια μας ηταν ολα σαν ενα παραμυ9ι..
Και μετα ορκιζοσουν.. "ποτε ματια μου δεν 9α σε αφησω.."
μια βδομαδα μετα το εκανες...

Εκεινη την μερα δεν 3ερω και εγω πως με κρατησε η Α. να μην κανω καμια
τρελα. Ναι..για σενα. Γιατι βλεπεις εγω το ζωον, η ηλι9ια σε ειχα αγαπησει.
Δεν ειναι ολοι ιδιοι Μ. μου δεν ειναι...!!!

Μετα απο δυο μερες ηρ9ες παλι πισω σε μενα...
σε αγαπουσα...το ενιω9α..δεν σκεφτηκα στιγμη οτι 9α μου 3αναεκανες κατι τετοιο..
Μετα απο μια βδομαδα τσουπ...να 'σου παλι..τα ιδια.
Εκεινη την φορα μονο οταν μου το ειπες 3εσπασα.
Πετα3α κατω το κινητο και επεσα με λυγμους στην αγκαλια της Α.
Μετα; Μετα τιποτα..ηρεμισα και απλα δεν σε σκεφτομουν..
οσο σε σκεφτομουν τοσο πιο πολυ πε9αινα..σκοτωνα τον εαυτο μου.

Τα 3αναβρηκαμε μετα απο 3 μερες και απο τοτε ειμασταν μαζι..<3
δεμενοι..μιλαγαμε κα9ημερινα..
Φτασαμε, τους 8 μηνες...μου ειχε συμβει κατι...
ενας συγγενεις μου [πολυ στενος] κινδυνευε να χα9ει..
Το 3ερες οτι ετρεμα τον 9ανατο.
Σου ελεγα οτι δεν ειμαι καλα και εσυ μονο " οκ " ελεγες.
Φοβομουν..και εσυ δεν μου ελεγες τιποτα...
Απλα με παρατησες την μερα που περιμενα στην αναμονη του νοσοκομειου.

Δεν 3ες ποσο πολυ πονεσε αυτο ρε γελοιε
Εγω στιριζομουν σε εσενα και εσυ με εγραψες στα @@@@@ σου
γελοιε εεε γελοιε..
Δεν α3ιζεις..
αυτο σκεφτηκα. Και αμεσως μετα..
το φται3ιμο το ερι3α πανω μου. Οπως εκανα παντα.

Μετα απο καμια - δυο βδομαδες εστειλες. Μου ειπες οτι μ αγαπας..
σε πιστεψα και μετα χα9ηκες..

4 μηνες περασαν
εγω κατεστρεψα την υγεια μου..
ετρωγα οποτε 9υμωμουν..εκλαιγα κα9ε μερα..
σ αγαπουσα ρε μλκα. και εσυ στον κοσμο σου.

3αναγυρισες αλλα δεν εμεινες για πολυ...
μαλωναμε σχεδον κα9ε μερα...μου φωναζες μου ελεγες οτι ποτε δεν με αγαπησες..
με πληγωνες...και μετα μου ελεγες συγνωμη...και εγω εκει
παντα σου ελεγα δεν πειραζει αγγελε μου..
επειτα..σου ειπα την αλη9εια..
πονεσες το 3ερω
πονας αλλα
βαρε9ηκα πια.
Δεν 9ελω να ειμ αυτη που ειμαι..
κουραστηκα να εχω νευρα για το τιποτα.
Τωρα εισαι μαζι της.
Ας εισαι εσυ καλα...και δεν με νοιαζει
γιατι εγω σ'αγαπαω..
οχι σαν κι εσενα..

Το 3ερω οτι μιλαω, διχως λογια
γραφω..διχως λε3εις..
κλαιω διχως δακρυα..
και ειλικρινα δεν μπορω αλλο
νιω9ω σιγα σιγα να σβηνω..

Λυπαμαι για οσα εγιναν αλλα καταλαβα κατι..
ποτε σου δεν με αγαπησες πραγματικα.
Λυπαμαι που σε πληγωσα. Ηταν το μονο που δεν η9ελα να σου κανω...

Ειναι πια αργα...πηγε 2 παρα..
πρεπει να φυγω... να χα9ω...
μεσα στο σκοταδι αυτης της νυχτας...
μεσα στο κρυο αυτης της βραδιας...
να αφησω τα σπασμενα μου φτερα για φυλαχτο στο μα3ιλαρι σου..
και απλα να φυγω..οσο πιο μακρια μπορω.
Δεν 9ελω να σε πληγωνω αλλο...
Συγνωμη..αντιο
σ'αγαπαω...
ακομα κι αν εσυ λες οτι ποτε δεν με αγαπησες....

4 σχόλια: