Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Κα9ομαι παλι εδω...να ακουω οτι πιο μελανχολικο και να σε σκεφτομαι.
3ανα και 3ανα..και σιγα σιγα ολα γινονται πιο ανηποφορα..και εσυ το
παρατραβας το σχοινι. Ολα γινονται πιο 9ολα..πιο μουντα.

Και εγω εδω..πιστη στον λογο μου..να περιμενω ποιον; Κανεναν.
Εσυ το διαλε3ες...ηταν στο χερι σου..να με κανεις ευτυχισμενη..

"φυγε μακρια μου, τοτε μονο 9α εισαι ευτυχισμενη" Κι ομως εγω εκει. Πιστη στον
λογο μου να κα9ομαι μαζι σου. Οι φιλες μου ποτε δεν καταλαβαν το γιατι κα9ομουν..
Μαλλον ουτε κι εγω παιζει να καταλαβα...
Ισως γιατι ημουν υπερβολικα δεμενη και ερωτευμενη μαζι σου..
Ισως γιατι ενιω9α πως μακρια σου 9α γινω χωμα, ρακος...
Ισως γιατι μαζι σου ενιω9α ευτυχισμενη, ασφαλεις
Ισως γιατι οντως μαζι σου ημουν εστω και για λιγο ευτυχισμενη.


Ναι, αγγελε μου..μαζι σου ειχα αγγι3ει την απολυτη ευτυχια..
Εστω και για λιγα λεπτα..δεν ζητουσα τιποτα παραπανω.

Σημερα βγηκα ε3ω..διασκεδασα..γελασα με την ψυχη μου..
Ναι αλη9εια. Ηταν τοσο ομορφα να γελας μετα απο καιρο..
Να σχηματιζεται μια λιακαδα στο προσωπο σου μετα απο τοσο καιρο
που ηταν συννεφιασμενο.

Η χαρα δεν αντε3ε και για πολυ...δεν κρατησε. Ενα τραγουδι, εγινε
η αφορμη και να 'μαι παλι εδω. Να κα9ομαι και να δακρυζω. Επειδη
9υμαμαι τις στιγμες που ημουν πραγματικα ευτυχισμενη.
Παλι εδω ψυχη μου. Να ζω στον γκριζο μουντο κοσμο μου...
Τα ιδια απο την αρχη. 3ερεις τι φοβαμαι πιο πολυ απο ολα..;
Μηπως δεν τα καταφερω να σε 3επερασω..να σε βγαλω απο το μυαλο μου
Το εχω τοσο αναγκη..
Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο 9ελω να βγω ε3ω..να φλερταρω..να διασκεδαζω...
και στον γυρισμο να μην σε σκεφτω..

Να φυγεις τελειως απο το μυαλο μου ρε παιδι μου..πως το λενε..
Να φυγεις μακρια
Να χα9εις..
Να πετα3εις μακρια..σε καποιον καινουριο ουρανο.

Ο ουρανος μου πλεον δεν αντεχει κι αλλα συννεφα. Φροντισες να γεμισει..
Δεν αντεχει αλλες τετοιες καταστασεις..

Κουραστηκα..

κουραστηκα..αρκετα δεν νομιζεις αντε3α;;
Καιρος να απομακρυν9ω..
να ησυχασω..
να βρω καπου αλλου την ζεστασια και την αγαπη που βρηκα σε εσενα
γιατι; γιατι ηταν τοσο επιφανειακη..τοσο για τα προσχηματα..που
στα δυσκολα την εκανες..Εμ, μαγκα μου στα δυσκολα πρεπει
να κα9εσαι να δειχνεις αυτα που λες..

Φανηκε οτι μ αγαπουσες..και δεν μου το βγαζεις απο το μυαλο.
Ισως να'ταν ετσι...αλλα στο τελος την εκανες...

Λοιπον, δεν νομιζεις οτι αρκετα τραβη3α κι εγω;
Εσυ δηλαδη..γιατι να εισαι ηρεμος και εγω παντα μεσα σε χαρτομαντηλα
χρησιμοποιημενα;;;
Και με δακρυα στα ματια..

9ελω να ζησω..απλα αφησε με..
μην ασχολησαι.
Μην βαζεις τιτλος. "πατε γυρευοντας"

Ποιος παει γυρευοντας ρε φιλε;
Εσυ πας που ασχολησαι..εγω και που ασχολουμαι δεν στο
δειχνω γιατι εχω τα κοτσια [μην πω τιποτα αλλο] να προτιμω να
ποναω παρα να σου το δειχνω..

Για αυτο μωρο μου..αντε σε αλλο ουρανο..
Εδω αυτος ο ουρανος..απλα δεν ηταν για σενα..











by nanuki

1 σχόλιο: